dilluns, 28 de febrer del 2011

Matemàtiques

Hola a tothom,
sóc la Pepi, la professora de matemàtiques de l'INS Polinyà. Volia fer un comentari sobre el curs que hem fet d'assessorament a l'institut. Pel que fa als contingts explicats, haig de dir que m'han semblat molt interessants. Sóc molt analfabeta en tot això de les noves tecnologies. Conec alguna coseta, però molt poc comparat amb la quantitat d'eines que podem trobar a la xarxa. I les que trobarem, és clar.
Però trobo un petit problema. Penso que molts dels recursos que hem vist al curs estan orientats a matèries diferents a la meva. Els trobo molt útils per a les socials i per a les llengües, i sobretot per les llengües estrangeres. Però no acabo de veure com puc fer servir totes aquestes eines a les matemàtiques. Potser, ja dic, perquè encara no m'hi he posat a pensar i treballar tot això seriosament. Però de moment el meu punt de vista és aquest...
Aquest inconvenient que comento no és el primer cop que me'l trobo. M'ha passat alguna vegada més en altres cursos que he fet. Vale que les matemàtiques siguin lletges, però no per això s'han d'oblidar, no? Ayyyy... quanta gent equivocada hi ha pel món!!! ;)))
Bromes apart, estic segura que més endavant, amb el temps, tot això s'anirà tenint en compte i s'aniran prenent les mesures adequades. Ara tot és massa nou, i calen petits retocs. Aquí deixo una possible millora...

1 comentari:

  1. Anotada la millora!
    Quan tinguis un moment consulta el bloc que et vaig comentar i els enllaços que en ell hi trobaràs. Veuràs com hi descobreixes un munt de possibilitats!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.