divendres, 25 de febrer del 2011




Acabo de fer una prova per veure si era capaç de fer una gravació amb el programa Vocaroo. Veig que ho he aconseguit, encara que se sent com si hi hagués un eco.

Quan em surti millor, utilitzaré aquest programa per gravar presentacions orals o petits diàlegs dels alumnes.

Abans d'ahir, el professor de castellà de l'institut de Bergerac em va demanar si li podia enviar gravacions dels nois i noies presentant-se en castellà. Ells faran el mateix en francès.

Quan dimecres ens van presentar a classe el programa Vocaroo, ja em va semblar que podria ser una bona eina per a mi, el que no em podia imaginar era que el faria servir tan aviat.

De moment no sé és si hauré d'anar fent moltes gravacions curtes o si podré gravar tots els alumnes d'un sol cop.

3 comentaris:

  1. Hola Anna, saps? resulta divertit sentir el meu ordenador parlant amb la teva veu!

    ResponElimina
  2. Em fa molta il·lusió que trobis que alguna de les eines que us he mostrat és útil ;b Vocaroo és molt senzilla i molt "resultona".
    Espero que vagi molt bé aquest projecte que tens en marxa.
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Hola Anna, sóc el Quim de música. Aquest Vocaroo em sembla interessant i senzill. A veure si un dia equipen l'aula de música.
    A revoir!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.