dilluns, 28 de febrer del 2011

LES NOVES TECNOLOGIES A L'EDUCACIO FISICA

Hola a tots i totes, soc profe d'Educació Física i des de fa 12 anys més o menys que utilitzo les noves tecnologíes a les meves classes. Tot va començar perque volía estalviar feina a l'hoa de gestionar les avaluacions per a tenir més temps personal, i ho vaig fer amb una PDA i amb el PoketExel, que anava molt bé però amb un funcionament limitat. Vaig crear uns fulls de càlcul per a gestionar-ho tot: assistència, higiene personal, roba esportiva, comportament, expulsions, encarregats de material i claus dels vestidors, exàmens practics i teòrics, treball diari.
Fa uns anys va sortir el Tablet PC i tan aviat con vaig poder em vaig comprar un que encara tinc; el canvi va ser bestial, amb tot el potencial de un Exel PC he anat millorant molt els fulls durant aquets anys , amb el suport que em va donar fer un curs d'Exel de 60 hores. Bé , com podeu comprovar a la matèria d'EF també estem amb les noves tecnologíes, encara que penso com la Pepi, que ens deixen una mica de banda, i això que hem fet no és molt aplicable a la realitat del dia a dia de la mava matèria. Fins aviat.

1 comentari:

  1. Està molt bé que utlitzis les eines 2.0 per a la gestió de l'aula. De fet ja és això, que cadascú les fagi servir per a millorar les seves classes.
    Les "tablets" són un gran invent, de fet, si haguessin preguntat als profes sobre la introducció dels Netbooks a l'aula, potser molts hauriem suggerit que fossin tablets...
    Tu com ho veus?

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.