dimecres, 26 de gener del 2011

Quim Duran

Hola, sóc el professor de música.

2 comentaris:

  1. Mireu, com sé que llegireu això, aprofito aquest fòrum per dir que volem/necessitem una mínima infraestructura a l'aula de música per poder aplicar tot allò que estem aprenent en aquest curs.
    A mi m'interessa força embedir vídeos de youtube i trobo que és una eina molt potent per a compartir amb els meus alumnes.
    Fa temps que em vaig proposar fer una entrada diària al meu compte particular de facebook. Sembla poc però un vídeo diari dóna per a molts videos. L'única condició és que avui en català, demà en castellà, demà passat en una llengua estrangera i tornem a començar. Estic descobrint i redescobrint molta música i també molta creativitat visual.
    Salut!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.